Monday, October 26, 2009

who do u think i am??

marah? mungkin tak..kecewa? tak tahulah. tapi ak x suke dilayan sebegini.

maaf, tapi aku bukan org yg akan menurut segala kemahuan manusia lain. ada bende yg aku kata 'NO', will stay as 'NO!'. aku ada prinsip utk dipertahankan, aku ada alasan atas apa yang aku lakukan. DONT EVER JUDGE ME like that.

ITS NOT A REJECTION as u think. aku x mahu menyakitkan hati sesiapa, tapi cuba fahami aku. aku tak mahu berlaku kejam terhadap sesiapa dan jangan paksa aku terlalu berterus terang. aku tak mampu nk bagi harapan bukan-bukan. aku x nak kecewakan org macam org kecewakan aku. aku x mahu orang merasai apa yg aku lalui. because it was a total hurt.

aku andaikan manusia yg mahu aku rase bersalah atas hidup aku dan jalan yg aku pilih bukanlah org yg akan mampu membimbing aku dalam kehidupan. di dunia ini atau akhirat kelak. kerna dia bahagia melihat ak tersiksa. dia takkan mampu utk menerima aku dlm kondisi terburuk suatu hari nanti dan aku tak mahu dia tersiksa menyesali tindakan sendiri. kerna dia akan mula menyalahkan tuhan.

when u start loving people, please bear in your mind that u love them for who they are, for decisions they make, for things they love, for stand that they believe and for the world they are from. insya-Allah, that people can accept your unfixed weaknesses which is the hardest part in accepting someone in life.

3 comments:

  1. u know who u are and may god bless in wateva u do
    believe in urself, be strong my sis and best of luck!

    ReplyDelete
  2. susah la deal dengan orang yg x tahu nak hormat our principles..

    juz stick to what u believe in :)

    ReplyDelete
  3. glad got these kind of frens! thanx! =D

    ReplyDelete