Monday, June 14, 2010

.future.

assalamualaikum! ;)

lately, life was not so comforting for me again. normal. ujian. ujian. ujian. it's okay. im not torning myself apart. gegegege~

tgh mencari suasana baru, rumah baru, cuba bermacam segala jalan. bermesyuarah. mencari jalan terbaik buat semua pihak. tiap pihak ada hak yang perlu dipenuhi. yg perlu dijaga hati-hatinya. mohon Allah benar2 memberkati kesusahan ini. h0me!!! a house filled with love! long for it! a long for them.

dan perlahan-lahan saya mengatur kembali carta kehidupan saya. the pieces of my jigsaw puzzle. saya cuba merancang segalanya. saya mencuba, saya berusaha. saya mahu jadi insan yang berbeza. tak mahu lagi bernyawa hanya untuk berseronok, sy sudah semakin dewasa. sudah makin pendek umurnya. sy makin mahu kehidupan yang tenang dan punya hala tuju. pray that everything is possible. and the rest? i lay to Allah.

berkatilah segala keputusan yang sy ambil Ya Allah, tabahkan jiwa saya, cekalkan hati ini, tingkatkan keimanan sy. InsyaAllah. ;D

No comments:

Post a Comment